کد خبر 6988
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

زمان معامله و گشایش نماد شرکت هزار میلیاردی در بازار دوم فرابورس

زمان معامله و گشایش نماد شرکت هزار میلیاردی در بازار دوم فرابورس

فرابورس از زمان گشایش نماد سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بازار دوم این بورس و لزوم تعیین کارگزار ناظر خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ فرابورس به استناد پذیرش سهام شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز در ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: نماد "وامین" سه شنبه ۴ مهر در بازار دوم معاملات این بورس گشایش می یابد.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه قابلیت معامله سهام شرکت فوق منوط به تعیین کارگزار ناظر است، کارگزاران عضو فرابورس باید نسبت به تعیین کارگزار ناظر برای مشتریان در سامانه معاملاتی، حداکثر تا پایان روز دوشنبه سوم مهر اقدام کنند.

سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز از ۲۵ خرداد سال ۹۹ به عنوان پنجمین نماد معاملاتی در تابلوی توافقی بازار سوم فرابورس درج شده بود اما با لغو بند ۵ صورتجلسه ۲۱ اسفند سال ۹۸ هیات مدیره سازمان بورس در خصوص اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلو توافقی بازار سوم، نماد این شرکت به فهرست شرکت های حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه افزوده و سپس به تابلو زرد منتقل شد.

این شرکت دارای سرمایه اسمی هزار میلیارد تومانی است و سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس، مالکیت ۸۰.۱ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 6988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =