کد خبر 7032
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت جهان فولاد سیرجان

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت جهان فولاد سیرجان

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شمارهDPM-IOP-۰۲A-۰۹۴ مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۲ سازمان بورس و اوراق بهادار، از کلیه صاحبان سهام شرکت جهان فولاد سیرجان (سهامی عام) دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که راس ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۹ / ۰۷ / ۱۴۰۲ در سالن هتل بزرگ ارم واقع در تهران ، میدان ونک ، بزرگراه شهید حقانی ، بعد از کتابخانه ملی جنب روگذر شهید همت غرب تشکیل میگردد حضور به هم رسانند.

به گزارش آهن نیوز؛ سهامداران حقیقی میتوانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا معرفی نامه نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند.

لازم به ذکر است برگه ورود به جلسه از تاریخ ۰۸ / ۰۷ / ۱۴۰۲ در پرتال سهامداران به نشانی www.sjsco.ir قابل دسترس بوده و همچنین از ساعت ۹:۳۰ صبح مورخ ۰۹ / ۰۷ / ۱۴۰۲ در محل برگزاری مجمع توزیع می گردد.

نکته ضروری: درج شناسه ملی ، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده معرفی شده در نامه الزامی می باشد.

سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند میتوانند پخش زنده مجمع را از طریق نشانی www.sjsco.ir مشاهده نمایند.

با توجه به ابلاغیه مورخ ۹ / ۱۱ / ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار حضور در جلسه مجمع با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

دستور جلسه:

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۷۵،۰۰۰ میلیارد ریال به۰۰۰ میلیارد ریال.

اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران

سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

هیات مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان(سهامی عام)

انتهای پیام/

کد خبر 7032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =