کد خبر 7185
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه شمش فولادی همچنان در کانال ۱۹ هزار تومان

عرضه شمش فولادی همچنان در کانال ۱۹ هزار تومان

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۲ قرار است ۳۱۳ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، ورق رنگی و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۲ قرار است ۳۱۳ هزار و ۸۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، ورق رنگی و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۳۳/۹ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۲۲۱ هزار و ۳۰۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۲۲۱ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که افت قیمت جزئی نیز در حد ۰/۷ درصدی نسبت به هفته قبل دارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۹۵۸ تومان است. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها عرضه ورق گالوانیز G با ۵ هزار تن حجم و ۴۰ هزار و ۵۱۹ تومان نرخ پایه بر روی تابلوی معاملات خواهد بود. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۰ آذرماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

از عرضه انواع دیگر ورق‌های فولادی، دو هزار تن ورق رنگی و ۴ هزار و ۵۰۰ تن ورق سر B نیز به نرتیب با نرخ پایه ۴۳ هزار تومان و ۳۰ هزار و ۹۳۹ تومان در تالار صنعتی امروز موجود است.

همچنین عرضه ۸۱ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل افزایش چشمگیر حجم به مقدار ۲۲۴ درصد داشته اما قیمت پایه همچنان ثابت است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

عرضه شمش فولادی همچنان در کانال ۱۹ هزار تومان

کد خبر 7185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =