کد خبر 7188
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

راه اندازی مجدد یک معدن در دیواندره پس از ۱۰ سال تعطیلی

راه اندازی مجدد یک معدن در دیواندره پس از ۱۰ سال تعطیلی

دارنده یکی از معادن شهرستان دیواندره گفت: به دلیل ورشکستگی، حقوق دولتی و معارض این معدن ۱۰ سال تعطیل شده بود که با پیگیری و حمایت‌های چند ساله در حال راه اندازی مجدد است.

به گزارش آهن نیوز؛ اسماعیل میهمی دارنده یکی از معادن دیواندره، درباره حمایت دادگستری استان کردستان به منظور رفع مشکل این معدن، اظهار کرد: از طریق برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان و نامه‌نگاری توسط رئیس کل دادگستری و دادستان استان کردستان حمایت‌های لازم از این معدن انجام شد.

وی افزود: این معدن به دلیل ورشکستگی، حقوق دولتی و معارض که وجود داشت ۱۰ سال تعطیل شده بود که با پیگیری و حمایت‌های چند ساله این معدن در حال راه اندازی مجدد بوده و ثبت پروانه این معدن تمدید شده است.

دارنده یکی از معادن دیواندره اظهار کرد: با رفع مشکلات این معدن در دو شیفت معدن کاران می‌توانند مشغول به کار شوند و درآمد کسب کنند.

میهمی اظهار کرد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضایی در دستور کا حوزه قضایی شهرستان و استان قرار گرفت و با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از فعالیت خود را از سر گرفته است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر 7188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =