کد خبر 7207
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

تعطیلی مجموعه "ذوب‌آهن فولاد خزر" با بدعهدی یک بانک

تعطیلی مجموعه "ذوب‌آهن فولاد خزر" با بدعهدی یک بانک

کارخانه‌ای که توسط شرکت‌های زیرمجموعه یکی از بانک‌ها خریداری شده، اکنون به دلیل مشکلات مدیریتی به حالت تعطیل درآمده است. در این شرکت بیش از ۳۷۰ کارگر مشغول به کار هستند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ مدتی قبل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه یک بانک، سهام مدیریتی مجتمع «ذوب آهن فولاد خزر» را خریداری کرد. تا پیش از این نقل و انتقال، شرکت ذوب آهن فولاد خزر مشغول فعالیت بود و بیش از ۳۷۰ کارگر در آن شاغل بودند. طبق اعلام کارگران، این شرکت از اوایل شهریور به حالت تعطیل درآمده اما کارگران به دلیل اینکه از کار بیکار نشوند، هر روز در کارخانه حضور پیدا می‌کنند.

پیگیری‌ها از «سیاوش آقاجانی» مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد فعالیت این کارخانه هم اکنون متوقف است. این در حالی است که در گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت بدهی برق نیز برای مدتی دچار مشکل شده بود.

وی گفت: آنطور که بررسی کردیم اختلافاتی بین سهامدار عمده و هیات‌مدیره برای مدیریت وجود داشته و همین اختلاف باعث توقف کار شده است. روز گذشته در صحبت با یکی از مدیران صمت متوجه شدم که برای حل مشکل این مجموعه در تهران جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

آقاجانی گفت: این مسائل مربوط به حوزه صنعت است و آن بخشی که مربوط به کارگران است را وزارت تعاون دنبال می‌کند. از وقوع این مشکل حدود یک ماه گذشته و کارگران حقوق شهریور ۱۴۰۲ را طلب دارند. در این مجموعه ۳۷۲ کارگر مشغول کارند و منتظر هستند که مشکلات‌شان حل شود.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 7207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =