کد خبر 7215
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

روز دوشنبه ۱۰ مهر، بازار آهن با نوسانات جزئی در نرخ برخی اقلام همراه بوده اما جو حاکم بر بازار ثبات قیمتی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در روز ۱۰ مهر با تداوم ثبات در کانال ۴۹ هزار تومان، با قیمت ۴۹ هزار و ۶۱۶ تومان در بازار به فروش رسید در بازار آهن نیز نوسانات جزئی در نرخ برخی اقلام وجود داشت اما جو حاکم بر بازار ثبات قیمتی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر قیمت بود و بین نرخ‌های ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. نرخ میلگرد کارخانه در برخی سایزها ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

به همین منوال نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در برخی سایزها بدون تغییر بوده و با نرخ‌های ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) ثابت بوده و بین قیمت‌های ۳۲ هزار و ۷۰۰ تا ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش معاملات انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد، نرخ‌های اعلامی با ۳۰۰ الی ۸۰۰ تومان افزایش همراه بوده و با قیمت‌های ۳۶ هزار تومان تا ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. 

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۵۰ تومان و شمش فولادی با ۲۰۰ تومان کاهش همراه بود و برای شمش بین نرخ‌های ۲۰ هزار و ۶۵۰ تا ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =