کد خبر 7262
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

کارخانه لوله‌سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران بعد از یک دهه مجدد وارد مدار تولید شد

کارخانه لوله‌سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران بعد از یک دهه مجدد وارد مدار تولید شد

کارخانه های "لوله‌سازی" و "فولادسازی" گروه ملی صنعتی فولاد ایران بعد از انجام عملیات تعمیرات اساسی با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی وارد مدار تولید شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ کارخانه استراتژیک لوله‌سازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از یک ماه تعمیرات اساسی با حضور سرپرست امور شعب بانک ملی استان خوزستان و مدیرعامل این شرکت وارد مدار تولید شده است.

بر اساس این گزارش، با انجام این تعمیرات به دست مهندسان داخلی و کارگران توانمند گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، تولید این کارخانه به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی خواهد داشت تا علاوه بر تکمیل سبد فروش محصولات شرکت، گامی موثر در قطع وابستگی کشور به واردات لوله های مورد استفاده در صنایع گاز، نفت و پتروشیمی برداشته شود.

آغاز تولید در کارخانه فولادسازی پس از تعمیرات اساسی بی سابقه

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: تعمیرات و عملیات اورهال این کارخانه پس از ۱۰ سال به همت متخصصان داخلی و کارگران پرتلاش این مجموعه انجام شد.

علی محمدی با اشاره به روند انجام اورهال، محوریت این عملیات را تعمیرات و بهسازی اساسی و ارتقاء و نوسازی واحدهای مختلف کارخانجات فولادسازی با تکیه بر بومی سازی و بدون نیاز به پیمانکار عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با آغاز به‌ کار این کارخانه، تولید کمی و کیفی شمش و در نهایت محصولات گروه ملی صنعتی فولاد ایران افزایش بیشتری خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: تغییر خط انتقال مواد اولیه کارخانه فولادسازی و تعمیرات در بخش خنک سازی تجهیزات تولید از کارهای انجام شده است، که این تعمیرات برای نخستین بار به دست متخصصین گروه ملی فولاد انجام شد.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاکید کرد: در ادامه مسیر تولید، قرار است فاز دوم کارخانه فولادسازی با ظرفیت تولید ۴۳۰ هزار تن شمش تا اسفند امسال به بهره برداری برسد. این طرح تا به امروز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 7262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =