کد خبر 7284
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله آهن اسفنجی، ۹۳۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

معامله آهن اسفنجی، ۹۳۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

در جریان معاملات آهن اسفنجی در بورس کالای امروز، رقابت بالایی در گرفت به طوری که برای ۱۵ هزار تن حجم عرضه شده ۲۶ هزار تن تقاضا ثبت شده و با ایجاد رقابت منجر شد نسبت به نرخ پایه ۸ درصد معادل ۹۳۰ تومان افزایش نرخ داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، تالار صنعتی بورس کالا امروز ۱۶ مهر، میزبان معامله ۳۵ هزار تن آهن اسفنجی بریکت و آهن اسفنجی عرضه شده توسط دو شرکت و نوع تسویه نقدی بود.

در جریان این معاملات ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط صبا فولاد خلیج فارس براساس همان نرخ پایه به قیمت ۱۳ هزار و ۶۳۲ تومان به طور کامل به فروش رفت. گفتنی است برای این حجم معامله شده این محصول تقاضای چندانی در بازار وجود نداشت و فقط ۹ هزار تن ثبات شد که نوع تسویه برای این محصول هم به صورت نقدی بود.

عرضه آهن اسفنجی نیز امروز توسط یک شرکت به حجم ۱۵ هزار تن و نرخ پایه ۱۱ هزار و ۶۲۶ تومان انجام شده بود که در جریان معاملات آن رقابت بالایی در گرفت به طوری که برای این حجم عرضه شده ۲۶ هزار تن تقاضا ثبت شده و با ایجاد رقابت منجر به تغییر نرخ ۸/۰۷ درصدی شده و نرخ میانگین معامله این محصول به مبلغ ۱۲ هزار و ۵۶۴ تومان معامله شد. این مبلغ نسبت به نرخ پایه ۸ درصد معادل ۹۳۰ تومان افزایش داشت. در تصویر زیر جزئیات معامله این محصول ارائه شده است:

معامله آهن اسفنجی، ۹۳۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را نشان می‌دهد:

معامله آهن اسفنجی، ۹۳۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =