کد خبر 7375
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار آهن در روند کاهشی

بازار آهن در روند کاهشی

در معاملات بازار آهن بعد از یک روند افزایشی از ابتدای هفته، روند نرخ‌ها در روزهای انتهایی به یک ارامش نسبی رسید و حتی اصلاح قیمتی نیز در بسیاری از زیرمجموعه‌ها اعمال شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار با مقداری کاهش به کانال ۵۱ هزار تومان برگشت و با نرخ ۵۱ هزار و ۶۵۰ تومان در بازار تهران معامله شد. در معاملات بازار آهن نیز بعد از یک روند افزایشی از ابتدای هفته به یک ارامش نسبی حاکم شد و حتی اصلاح قیمتی نیز در بسیاری از زیرمجموعه‌ها اعمال شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش یافته و بین قیمت‌های ۲۵ هزار و تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه با ۲۵۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بوده و بین ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی، نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز قبل ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش داشته و ۳۳ هزار تومان تا ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فورش شد. همچنین نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش یافته و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی به دلیل نوسانات اعلام نشد و شمش فولادی با ۱۰۰ تومان کاهش به قیمت‌های ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.  

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =