کد خبر 740
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

سرمایه‌گذاری 80 هزار میلیاردی در پروژه الکترود گرافیتی

سرمایه‌گذاری 80 هزار میلیاردی در پروژه الکترود گرافیتی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در پروژه الکترود گرافیتی را هشتاد هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه با توجه به توسعه صنعت فولاد انجام می‌شود.

به گزارش آهن‌نیوز، محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: ۸۰۰ نقطه امیدبخش در حوزه مس در دسترس ایمیدرو وجود دارد و نتایج اولین اکتشافات دستیابی به ذخایر قابل‌توجه است و به‌راحتی می‌تواند چهره منطقه را تغییر دهد.

وی بیان داشت: پیشنهاد ما آزادسازی همه پهنه‌های اکتشافی در اختیار ایمیدور و واگذاری آن به مردم از طریق مزایده عمومی است که در این راستا چندین جلسه برگزار شده اما اقدامی صورت نگرفته است.

پور ابراهیمی در ادامه میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در پروژه الکترود گرافیتی را هشتاد هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه با توجه به توسعه صنعت فولاد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این پروژه شرکت‌های صنعتی و معدنی و بانک‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در حدفاصل فولاد بوتیا و اختیارآباد در حال اجرا است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توافق ایجاد بندر خشک و مرکز لجستیک با وزیر راه نهایی شده و بزرگ‌ترین پس‌کرانه جنوب شرق در کرمان خواهد شد که ظرفیت بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

کد خبر 740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =