کد خبر 7578
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

ورود سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات فولاد مبارکه

ورود سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات فولاد مبارکه

رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه نورد ٢ فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد خاورمیانه، بازدید کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ سعید بابازاده، رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان که بیش از دو ساعت به طول انجامید از بخش‌های مختلف این کارخانه از جمله تصفیه‌خانه آب فولاد، کارخانه در حال احداث نورد ٢، حوضچه‌ها، آهن سازی، واحد گندله سازی بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از این مجموعه با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی برای تولید یکی از مولفه‌های مهم و ضروری را مجهز شدن به علم روز دانست. 

بابازاده با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور است، ادامه داد: این سازمان در تلاش است تا با حمایت از صنایع داخلی زمینه توسعه و رشد آنها را فراهم کند.

رئیس دفتر بازرسی امور ویژه به نگاه ویژه رئیس سازمان بازرسی برای حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و بر اساس وظیفه ذاتی خود و تاکید خدائیان رئیس بازرسی کل کشور از هیچ‌گونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.

در این بازدید مدیران کارخانه مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار پیگیری سازمان بازرسی کل کشور شدند که مقرر شد بازرسی استان اصفهان آسیب‌های مطرح شده از سوی مدیران این کارخانه را برای پیگیری یه دفتر امور ویژه اعلام کند.

بر پایه این گزارش از جمله مهمترین مشکلات طرح شده در جریان این بازدید می‌توان به مشکل تامین گاز در زمستان، عدم توسعه شبکه ریلی و تامین لوکوموتیو اشاره کرد که در این راستا مقرر شد سازمان بازرسی کل کشور در چارچوب وظایف قانونی خود این موضوعات را پیگیری و برای رفع آنها اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر 7578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =