کد خبر 7629
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد به تبعیت از رشد جزئی دلار در بازار دیروز علیرغم عدم وجود تقاضای معنی‌دار با افزایش در انواع زیرمجموعه‌ها همراه بود طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز با رشد جزئی در کانال ۵۰ هزار تومان در نهایت با قیمت ۵۰ هزار و ۵۸۰ تومان در بازار تهران معامله شد. بازار آهن و فولاد نیز به تبعیت از این رشد علیرغم عدم وجود تقاضای معنی‌دار با افزایش جزئی در انواع زیرمجموعه‌های حوزه فولاد همراه بود طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در ادامه روند تغییرات قیمتی در انواع زیرمجموعه‌ها بدین صورت بود که در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد روز گذشته با افزایش بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان به نرخ ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

به همین ترتیب نرخ تیرآهن ذوب آهن ابا رشد ۱۰۰ الی ۲۵۰ تومانی همراه بود و با قیمت‌های بین ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مقاطع فولادی نیز به همین ترتیب نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش یافت و به قیمت‌های ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. همچنین ورق روغنی ۲۰۰ تومان افزایش یافته اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۳۰۰ تومان افزایش همراه بود و به قیمت ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید اما نرخ پروفیل زد بدون تغییر اعلام شد.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی بدون تغییر اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =