کد خبر 7754
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز ر بازار آهن چه گذشت؟

دیروز ر بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد در معاملات دیروز، نسبت به روز ابتدایی هفته که روندها افزایشی بود، منعادل‌تر شده و بر شمار شرکت‌های کاهنده قیمت افزوده شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز به کانال ۵۱ هزار تومان برگشت و با قیمت ۵۱ هزار و ۸۴۳ تومان در بازار معامله شد. بازار آهن فولاد هم نسبت به روز ابتدایی هفته که روندها افزایشی بود، منعادل‌تر شده و بر شمار شرکت‌های کاهنده قیمت افزوده شده بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بررسی روند قیمتی در کف بازار نشان داد در بخش محصولات ذوبی،نرخ میلگرد در کارخانه و انبار کاهش ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان داشت و بین نرخ‌های ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رفت.

به همین شکل نرخ اعلامی برای تیرآهن در کارخانه نیز با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود بین ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۱۲۰۰ تومان کاهش به قیمت‌های ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

همچنین نرخ اعلامی برای انواع قوطی پروفیل نیز بدون تغییر بود وبین قیمت‌های ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام نرخ شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی بدون تغییر بود اما شمش فولادی با کاهش ۵۰ تومانی با قیمت‌های ۲۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شد.

دیروز ر بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =