کد خبر 7989
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

پاکسازی افراد ناسالم از بدنه فولاد میانه با قدرت ادامه دارد

پاکسازی افراد ناسالم از بدنه فولاد میانه با قدرت ادامه دارد

شرکت ملی فولاد ایران پیرامون اتفاقات فولاد میانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پاکسازی افراد ناسالم از بدنه فولاد میانه با قدرت ادامه دارد.

به گزارش آهن نیوز؛ به دنبال انتشار خبری با عنوان «باند اختلاس کلان در فولاد میانه شناسایی و دستگیر شدند»، روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که پاکسازی بدنه طرح های زیرمجموعه از افراد ناسالم ادامه خواهد داشت.

با عنایت به لزوم برخورد با گلوگاه‌های فساد خیز در شرکت‌های تولیدی و با بررسی صورت گرفته و با محوریت سربازان گمنام امام زمان (عج)، در روزهای گذشته اقدام قاطعی علیه افراد ناسالم حاضر در سطوح عملیاتی شرکت صورت پذیرفت.

پرونده این افراد که به واسطه سندسازی نسبت به خروج غیرقانونی محموله تولیدی و یا به نوعی سرقت در فولاد میانه می‌کردند، هم اکنون در مراجع قضایی در حال رسیدگی است و اطلاع‌رسانی‌های لازم در مراحل بعدی از سوی مراجع رسمی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

شرکت ملی فولاد ایران به طرفیت از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان مالک مجتمع فولاد میانه و حافظ بیت‌المال از مراجع مربوطه امنیتی، انتظامی و قضایی در این مسیر قدردانی کرده و اعلام می دارد که اصلاح رویه‌های احتمالی ایجاد فساد را مثل گذشته در دستور کار خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 7989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =