کد خبر 8017
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

مزایده واگذاری ۳۵۹ معدن استان اردبیل برگزار شد

مزایده واگذاری ۳۵۹ معدن استان اردبیل برگزار شد

مسعود ایرانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری مزایده ۳۵۹ معدن در استان با هدف فعال‌سازی معادن راکد استان خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ مسعود ایرانی در حاشیه جلسه مزایده معادن استان اظهار داشت: با بررسی هایی که در حوزه معاونت امور معادن این اداره کل انجام شده در سطح استان ۳۵۹ واحد معدنی غیر فعال، شناسایی و مرحله فراخوان واگذاری آن ها ازطریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت (ستاد)، روزنامه های کثیر الانتشار سراسری و محلی اطلاع رسانی شد تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند در این مزایده شرکت کنند که از بین ۳۱ متقاضی فعال در عرصه های معدنی، ۱۷ نفر اعم از شخص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت، برنده این مزایده شدند.

ایرانی افزود: در راستای تامین مصالح مورد نیاز و تسریع در پیشرفت پروژه های عمرانی و توسعه اقتصادی استان وضعیت معادن راکد در سطح استان تعیین تکلیف شدند.

وی تصریح کرد: در مجموعه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تلاش بر این است تا با شناسایی معادن راکد دیگر، در آینده ای نزدیک طی برگزاری مزایده‌ تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: معادن تعیین تکلیف شده شامل، پروانه اکتشاف،پروانه بهره برداری، گواهی کشف، مجوز برداشت موقت، محدوده اکتشافی، معادن مطروکه و دپوی ماده معدنی می‌باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 8017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =