کد خبر 8024
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن فولاد دیروز همراه با نوسان کاهشی نرخ دلار، روند قیمت انواع مقاطع فولادی به غیر از ورق‌ها نزولی بود و یا تغییر قیمت محسوسی نداشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز در بازار آزاد تا حوالی ظهر با افزایش ۰/۰۹ درصدی به نرخ ۵۱ هزار و ۵۰۸ تومان رسید اما از ظهر با کاهش جزئی در قیمت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان ماند. در بازار آهن فولاد نیز روند قیمت انواع مقاطع فولادی به غیر از ورق‌ها نزولی بود و یا تغییر قیمت خاصی حادث نشد.

بدین ترتیب که در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر خاصی با قیمت‌های بین ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

اما تیرآهن با کاهش بین ۵۰ تا ۲۰۰ تومانی بین ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. 

روند قیمت‌ها اما در بخش محصولات تخت فولادی بر خلاف کلیت بازار صعودی بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) در اکثر سایزها با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش بین ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

در این میان نرخ اعلامی برای انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه تغییر خاصی نداشت و بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. 

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با نوسان همراه بود اما شمش فولادی با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بین ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.پ

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =