کد خبر 8031
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

فروش کاملِ محصولات فولادی امروز در تالار صنعتی

فروش کاملِ محصولات فولادی امروز در تالار صنعتی

در انتهای معاملات امروز در تالار صنعتی، از ۲۷ هزار تن محصول زنجیره فولاد که شامل آهن اسفنجی بریکت و ورق گالوانیزه خودرو بود،تمامی محصولات به طور کامل با میزان تقاضای ۳۶ هزار و ۵۰۰ تنی به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران قرار بود ۲۷ هزار تن محصول از زنجیره تولید فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت و ورق گالوانیزه خودرو عرضه شود که در انتهای معاملات تمامی این محصول با میزان تقاضای ۳۶ هزار و ۵۰۰ تنی به فروش رفت.

آهن اسفنجی بریکت که هفته گذشته به علت عدم تایید معاملات آهن اسفنجی در روز شنبه عرضه نشده بود و به روز دوشنبه ۱۶ آبان موکول شد، با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۷۳۲ تومان عرضه شد که نسبت به عرضه امروز حدود ۴۰۰ تومان بالاتر بود. عرضه‌های امروز این محصول توسط صب فولاد خلیج فارس برای تاریخ تحویل ۲۸ ماه جاری به صورت تسویه نقدی عرضه شد و در نهایت با استقبال ۳۱  هزار و ۵۰۰ تنی بر اساس نرخ پایه به طور کامل معامله شد.

همچنین ۵ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو نیز توسط واحد تولیدی ورق خودرو چهار محال بختیاری برای تاریخ تحویل ۱۵ بهمن با نوع تسویه نقدی/ اعتباری در تالار صنعتی به طور کامل با میزان تقاضای برابر با عرضه کاملا مچ شد.

تصویر زیر جزئیات معاملات این محصول را روی نابلوی معاملات بورس کالا نشان می‌دهد:

فروش کاملِ محصولات فولادی امروز در تالار صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =