کد خبر 8056
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

معاملات بازار آهن نیز در اکثر مقاطع فولادی خصوصا میلگرد با کاهش همراه بود طوری که نرخ نرخ اکثر کارخانجات بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز در بازار آزاد با افزایش جزئی ۰/۱۳ درصدی به قیمت ۵۱ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد. معاملات بازار آهن نیز در اکثر مقاطع فولادی خصوصا میلگرد با کاهش همراه بود طوری که نرخ نرخ اکثر کارخانجات بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

دین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ‌های اعلامی از طرف اکثر کارخانه‌های میلگرد با کاهش بین ۵۰ تا ۳۵۰ تومانی بین ۲۴ هزار تومان تا ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

اما نرخ تیرآهن در برخی کارخانه‌ها در اکثر سایزها بدون تغییر و در برخی سایزها افزایش ۱۵۰ الی ۲۰۰ تومانی داشت و در نهایت به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات تخت فولادی هم بر خلاف هفته گذشته که روند افزایشی داشت دیروز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) در اکثر سایزها ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش داشته و در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد و با قیمت بین ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۷ هزار تومان به فروش رفت. همچنین انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه کاویان بدون تغییر بوده اما نرخ ورق سیاه اکسین ۳۰۰ الی ۲۸۰۰ تومان افزایش یافت.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل نیز برخی سایزها با ۱۰۰ تومان کاهش و در برخی دیگر بدون تغییر بود و بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۷ هزار تومان معامله شد.

حوزه فروش مواد اولیه صنایع فولادی نیز در بخش آهن‌اسفنجی با ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش و شمش فولادی نیز با ۵۰ تومان کاهش بین ۱۹ هزار و ۸۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =