کد خبر 8290
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

بیش از ۹۲ درصد عرضه ورق گرم بدون مشتری ماند/افت قیمت میلگرد و تیرآهن

بیش از ۹۲ درصد عرضه ورق گرم بدون مشتری ماند/افت قیمت میلگرد و تیرآهن

در جریان امروز محصولات نورد فولادی در بورس کالای ایران از ۴۲۸ هزار و ۸۲۳ تن محصولات نورد فولادی کمتر از ۲۵ درصد به حجم ۷۳ هزار و ۸۰۴ تن و با تقاضای ۷۵ هزار و ۳۹۴ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان امروز محصولات نورد فولادی در بورس کالای ایران از ۴۲۸ هزار و ۸۲۳ تن محصولات نورد فولادی عرضه شده شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا، ۷۴/۴ درصد محصولات حذف شد. با این حساب کمتر از ۲۵ درصد این محصولات که حجمی به مقدار ۷۳ هزار و ۸۰۴ تن را شامل می‌شد با تقاضای ۷۵ هزار و ۳۹۴ تنی معامله شد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با ریزش ۵۲/۴ درصد به مقدار ۹ هزار و ۸۳۲ تن و ۱۴ هزار و ۳۳۰ تن که مربوط به عرضه اعتباری شرکت ذوب آهن بود به فروش رفت. نرخ پایه معامله این محصول نیز ۱/۳ درصد بالاتر از نرخ پایه به مبلغ ۲۱ هزار و ۸۵۶ تومان معامله شد. کمترین قیمت معامله شده ۲۱ هزار و ۱۲۲ تومان و بیشترین قیمت ۲۲ هزار ۱۹۷ تومان ثبت شد. 

همچنین میلگرد با ریزش بیش از ۷۹/۱ درصد به میزان ۵۷ هزار و ۷۱۵ تن با میزان تقاضای ۵۶ هزار و ۹۵۲ تن به فروش رفت. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۰ هزار و ۸۱۷ تومان یا حدود ۲۲ هزار و ۶۹۰ تومان به اضافه ارزش افزوده و تقریبا ۲۰۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۰ هزار و ۴۸۵ تومان) بر روی سایت بورس کالا به فروش رفت. پایین‌ترین قیمت معامله شده این محصول ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار و ۳۳۲ تومان است.

تصویر زیر جزئیات معاملات محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

بیش از ۹۲ درصد عرضه ورق گرم بدون مشتری ماند/افت قیمت میلگرد و تیرآهن

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =