کد خبر 8322
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

حضور پررنگ فولاد خوزستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو)

حضور پررنگ فولاد خوزستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو)

امسال در جریان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت فولاد کشور، شرکت فولاد خوزستان حضور پررنگی برای ارائه دستاوردهای این شرکت در یک سال گذشته در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) دارد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امسال در جریان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد صنعت فولاد کشور، شرکت فولاد خوزستان حضور پررنگی برای ارائه دستاوردهای این شرکت در یک سال گذشته در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) دارد. 

شرکت فولاد خوزستان بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور می‌باشد و یکی از بنگاه‌های پیشرو اقتصادی که در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد.

این شرکت با وسعت ۳/۸ کیلومتر مربع، در مجاورت شهر اهواز، مرکز استان خوزستان در جنوب غربی کشور، واقع شده است.

فولاد خوزستان اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در ۱۲ فروردین  سال ۱۳۶۸ به دست مبارک مقام معظم رهبری در زمان مسئولیت ریاست جمهوری ایشان افتتاح گردید.             
طی بیست و هفت سال تلاش کارکنان و متخصصین زبردست این صنعت، فولاد خوزستان  طرح های توسعه را در فاز اول تا ۲/۴ و در فاز دوم تا ۳/۲ میلیون تن و هم اکنون بالای سه میلیون و هشتصد هزارتن محقق ساخته است. در پایان فاز چهارم توسعه، ظرفیت تولید این شرکت به ۵/۲ میلیون تن در سال خواهد رسید.

حضور پررنگ فولاد خوزستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو)

گفتنی است زمان شروع این نمایشگاه روز جمعه ۳ آذر بوده و تا روز دوشنبه ۶ آذر ماه ادامه دارد، همچنین زمان بازدید علاقه‌مندان و صنعتگران این حوزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است که حضور شرکت فولاد خوزستان در سالن ۳۸b غرفه E۰۱ خواهد بود.
انتهای خبر/ ف

کد خبر 8322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =