کد خبر 8527
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی برای تولید لوله‌های فولادی در زنجان به بار نشست

سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی برای تولید لوله‌های فولادی در زنجان به بار نشست

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رییس جمهور خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ مجید گلشنی‌ منفرد افزود: ابن مجموعه تولیدی در یک محدوده ۲۰ هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق های فولادی لوله های بدون درز است.

وی اظهار کرد: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم سه هزار نفر در استان فراهم می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله های بدون درز فودلای در کشور است.

گلشنی منفرد اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان طی نیمه نخست امسال به ۵۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته ۳۷۸ درصد رشد دارد.

وی افزود: در ۶ ماه نخست سال گذشته میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان ۱۰ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال بود.

گلشنی منفرد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری ۱۳۵ هزار میلیارد ریال جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان هدفگذاری شده که برای تحقق آن از روش‌های میان مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بهره می گیریم.

انتهای پیام/

کد خبر 8527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =