کد خبر 8545
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی در زنجان افتتاح می شود

بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی در زنجان افتتاح می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ مجید گلشنی‌ منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رییس جمهور خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این مجموعه تولیدی در یک محدوده ۲۰ هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق های فولادی لوله های بدون درز است.

وی اظهار کرد: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم یک هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم ۳ هزار نفر در استان فراهم می‌شود. 
 
گلشنی منفرد گفت: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله های بدون درز فولادی در کشور است. 
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان طی نیمه نخست امسال به ۵۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته ۳۷۸ درصد رشد دارد. 
 
وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری ۱۳۵ هزار میلیارد ریال جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان هدفگذاری شده که برای تحقق آن از روش‌های میان مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بهره می گیریم. 

انتهای پیام/

کد خبر 8545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =