کد خبر 8576
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد، دیروز همراه با یک افزایش جزئی، غالب بازار در حال ثبات قیمتی بود به طوری‌که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی تا انتهای روز تغییری نکرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز در بازار تهران به ۵۰ هزار و ۴۵۲ تومان، معامله شد، در بازار آهن و فولاد، نیز دیروز همراه با یک افزایش جزئی، غالب بازار در حال ثبات قیمتی بود به طوری‌که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی تا انتهای روز تغییری نکرد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد از ثبات قیمتی برخوردار بود و افزایشی که تا نیمه‌های روز داشت، با بین ۵۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش یافت، و بین ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۲۵ هزار تومان معامله شد.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه، در اکثر سایزها ۲۰ الی ۳۵۰ هزار تومان افزایش یافت و در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد ودر نهایت با قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش محصولات تخت فولادی، نرخ‌های اعلامی دیروز ثابت بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) در اکثر سایزها ثابت و برخی ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش یافت و با نرخ‌های ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. نرخ انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم تغییری نداشت و بین ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

در بخش مواد اولیه، نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی کاهش بین ۵۰ الی ۱۵۰ تومانی داشته اما شمش فولادی تغییری نداشت و بین ۱۹ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =