کد خبر 8581
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت ۵ هزار تومانی ورق سرد / استقبال از شمش قوت گرفت

افزایش قیمت ۵ هزار تومانی ورق سرد / استقبال از شمش قوت گرفت

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با ریزش ۱۶ درصدی، حجمی به مقدار ۳۰۱ هزار و ۵۱۰ تن با میزان تقاضای نسبتا خوبی به مقدار ۴۱۲ هزار و ۵۷۵ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۲، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، حجمی به مقدار ۳۵۹ هزار و ۲۹۰ تن محصول فولادی شامل انواع تختال C و SM، شمش بلوم و انواع ورق رنگی، سرد B، و گالوانیزه G در تالار صنعتی و حراج باز بر روی تابلوی معاملات قرارگرفت که در انتهای معاملات با ریزش ۱۶ درصدی حجمی به مقدار ۳۰۱ هزار و ۵۱۰ تن با میزان تقاضای نسبتا خوبی به مقدار ۴۱۲ هزار و ۵۷۵ تن به فروش رفت.

در میان معاملات امروز انواع شمش با افت حجم ۱۵/۲ درصدی به حجم ۲۰۱ هزار و ۱۰ تن بر روی نرخ پایه ۱۷ هزار و ۹۹۸ تومانی معامله شد که نسبت به هفته‌های قبل با استقبال نسبتا خوبی نیز مواجه شده و ۳۲۴ هزار و ۸۲۵ تن تقاضا ثبت شد. کمترین نرخ معامله شده این محصول در جریان معاملات امروز، ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان  بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۴۷۰ تومان ثبت شد.

در میان ورق‌های عرضه شده نیز ورق رنگی و ورق گالوانیزه G، مطابق عرضه های اطلاعیه به طور کامل با میزان تقاضای نه چندان بالا به فروش رفت اما ورق سرد B با میزان تقاضای قابل قبولی نسبت به عرضه مواجه شده و همین رقابت باعث شد نرخ معاملاتی آن ۱۳/۱ درصد بالاتر نرخ پایه ثبت شود.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را نشان می‌دهد:

افزایش قیمت ۵ هزار تومانی ورق سرد / استقبال از شمش قوت گرفت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =