کد خبر 8596
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

کاهش عرضه ۶۰ درصدی ورق قلع اندود/نرخ ورق‌ها ثبات ماند

کاهش عرضه ۶۰ درصدی ورق قلع اندود/نرخ ورق‌ها ثبات ماند

در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۳۴ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۳۴ هزار تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد که نسبت به هفته قبل ۳ درصد افزایش حجم داشته است.

طبق این اطلاعیه ۸۰۰ هزار تن ورق قلع اندود توسط صنایع فولاد توان آور آسیا به صورت نقدی برای تاریخ تحویل ۱۴ اسفند با نرخ پایه ۵۹ هزار تومان معامله خواهد شد. گفتنی است طی ماه گذشته نرخ این محصول ۱۴ هزار تومان افزایش داشته و در همین نرخ ۵۹ هزار تومان به فروش رفت.

 ورق سرد B نیز در عرضه‌های امروز توسط فولاد غرب آسیا و صنایع هفت الماس به صورت نقدی با افزایش ۳۷/۵ درصدی حجم و ۰/۱ درصدی نرخ پایه نسبت به هفته قبل عرضه شده است. 

ورق دیگر عرضه شده امروز ورق گالوانیزه G به میزان ۲۲ هزار و ۲۰۰ تن است که با نرخ پایه بین ۴۰ هزار و ۳۹۳ تومان تا ۴۱ هزار و ۴۵۹ تومان با نوع تسویه نقدی برای سه شرکت و ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برای ۵ شرکت عرضه شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

کاهش عرضه ۶۰ درصدی ورق قلع اندود/نرخ ورق‌ها ثبات ماند

انتهای خبر/ف

کد خبر 8596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =