کد خبر 8629
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

مدرسه کشتی گروه ملی فولاد با حضور قهرمانان جهان در اهواز افتتاح شد

مدرسه کشتی گروه ملی فولاد با حضور قهرمانان جهان در اهواز افتتاح شد

بعد از قهرمانی تیم اهوازی در لیگ برتر فرنگی، روز گذشته مدرسه کشتی گروه ملی فولاد در حضور عنوان‌داران خوزستانی کشتی فرنگی جهان افتتاح شد.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم گروه ملی فولاد امسال برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کرد و روز هشتم آذر ماه نیز در سالن گیت بوستان اهواز با پیروزی مقابل نفت و گاز زاگرس در فینال، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم گروه ملی فولاد چند ماه پیش از لیگ برتر نیز بیش از ۲۰ کشتی‌گیر خوزستانی را تحت قرارداد خود درآورد که تعدادی از آنها در مرحله مقدماتی و عده‌ای از جمله علیرضا مُهمدی و پویا دادمرز در نیمه نهایی و فینال لیگ برای این تیم کشتی گرفتند.

چند روز بعد از قهرمانی گروه ملی فولاد، این شرکت روز گذشته نسبت به افتتاح مدرسه کشتی خود در اهواز اقدام کرد. قهرمانان عنوان‌داری چون امین میرزازاده قهرمان سنگین وزن جهان، پویا دادمرز دارنده نشان برنز جهان، امین کاویانی‌نژاد نایب قهرمان بازی‌های آسیایی، امیر قاسمی منجزی قهرمان آسیا، رسول گرمسیری، کرامت و حامد عبدولی و ... نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشتند که قرار است این قهرمانان در زمان فراغت از اردوهای تیم ملی و مسابقات، در سالن یادشده حضور پیدا کرده و در کنار نونهالان و نوجوانان اهوازی تمرین کنند تا در بین آنها ایجاد انگیزه شود.

از جمله مربیانی که قرار است در مدرسه کشتی گروه ملی فولاد تمرینات کشتی‌گیران رده سنی پایه را زیر نظر داشته باشند، سیامک قیطاسی، ایرج و مهرزاد اسفندیاری‌فر و سعید عبدولی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 8629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =