کد خبر 8634
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار دیروز، بر خلاف ثبات نرخ دلار، بازار آهن شاهد شرایط پرنوسانی در اعلام نرخ‌ها بود به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد افزایش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار در بازار تهران به ۵۰ هزار و ۴۳۴ تومان رسید که نسبت به روز گذشته آن تغییر چندانی نداشت اما بر خلاف این ثبات در نرخ دلار، بازار آهن شاهد شرایط پرنوسانی در اعلام نرخ‌ها بود به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد افزایش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در معاملات بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد با ادانه روند صعودی مجدد بین ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش یافت و با نرخ‌های ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان هم در کارخانه بین ۴۰۰ الی ۱۳۰۰ تومان افزایش و در انبار نیز بین افزایش ۵۰ الی ۴۰۰ هزار تومانی داشته و در نهایت بین ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی اما شرایط با ثبات ادامه داشت و نرخ اعلامی انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و کاویان) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) تغییر قیمتی نداشت.

همچنین نرخ اعلامی انواع قوطی پروفیل هم از عمده مبادی فروش ثابت اعلام شد و نرخ پروفیل زد به علت نوسانات بالا اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان و شمش فولادی هم ۲۰۰ تومان افزایش یافته وشمش با قیمت ۲۰ هزار تومان تا ۱۹ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 8634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =