کد خبر 8723
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی استان مرکزی

آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی استان مرکزی

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی درنظردارد نسبت به برگزاری مزایده عمومی معادن ومحدوده های معدنی و اکتشافی آذر ماه ۱۴۰۲ درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.

به گزارش آهن نیوز؛ متقاضیان می توانند ازساعت ۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ لغایت ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ نسبت به بارگذاری اسناد مزایده در سامانه ستاد اقدام نمایند.

مهلت دریافت اسناد مزایده تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۶ می باشد.

زمان بازگشایی پاکات و اسناد مزایده روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ راس ساعت ۱۰ صبح در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان می باشد.

متقاضیان محترم می بایست جهت شرکت درمزایده نسبت به ثبت نام درسامانه مذکور و تهیه گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام و در مزایده بصورت الکترونیکی از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با استفاده از نام کاربری و پسورد خود، شرکت نموده و نسبت به دریافت( دانلود) اسناد تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۶ اقدام نمایند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این سامانه می توانند با شماره تماس۴۱۹۳۴ -۰۲۱ پشتیبانی سامانه ستاد تماس حاصل نموده و"صرفاً جهت اطلاع ومشاهده اطلاعات مزایده" از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ به آدرس الکترونیکی mkz.mimt.gov.ir اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی مراجعه نمایند.

متقاضیان می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه ستاد حداکثر تا ساعت ۱۹ روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ بارگذاری و ارسال و همچنین نسخه فیزیکی پاکات الف، ب و ج را حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ تحویل دفتر حراست اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان مرکزی واقع در اراک انتهای خیابان قیام نمایند.

تذکر : تمامی فرایندهای برگزاری مزایده به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بوده و کلیه متقاضیان بایستی اسناد و مدارک مزایده را به دقت مطالعه و قبل از پایان مهلت اعلام شده ، نسبت به دریافت اسناد ، بارگذاری و اعلام پیشنهادات اقدام نمایند، پس از اتمام مهلت ارائه پیشنهادات هیچگونه مدرک فیزیکی و الکترونیکی دیگری از شرکت کنندگان اخذ و پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 8723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =