کد خبر 8783
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

سهامداران فسبزوار بخوانند؛ تولید در شرکت فولاد سبزوار کاهش یافته است

سهامداران فسبزوار بخوانند؛ تولید در شرکت فولاد سبزوار کاهش یافته است

بررسی گزارش فعالیت ماهانه شرکت پارس فولاد سبزوار نشان می‌دهد شرکت در آبان سال جاری نسبت به ماه گذشته با کاهش مقدار تولید خود روبه‌رو شده است. به نحوی که مقدار تولید شرکت از ۸۴ هزار و ۳۰۷ تن در مهرماه با کاهش ۲.۰۷ درصدی به ۸۲ هزار و ۵۶۳ تن رسیده است. البته تناژ تولید شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲.۵۴ درصد افزایش یافت که رقم نسبتا پایینی در مقابل سایر رقبا تلقی می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ کاهش مقدار تولید شرکت در آبان ۱۴۰۲ سبب شد تا فولاد سبزوار تناژ فروش خود را پایین بیاورد. همین موضوع سبب شد تا مقدار فروش شرکت نسبت به مهرماه ۳۵ و در مقایسه با آبان سال گذشته ۱۲.۶ درصد کاهش یابد.

به این ترتیب مقدار فروش فسبزوار از ۸۵ هزار تن در مهرماه به ۵۵ هزار تن در آبان ۱۴۰۲ برسد. همچنین لازم به ذکر است تناژ فروش فولاد سبزوار در آبان سال گذشته ۶۳ هزار تن ثبت شده بود.

نوسانات نرخ فروش فسبزوار

در طرف دیگر نیز میانگین نرخ فروش پارس فولاد سبزوار در آبان امسال نسبت به مهرماه با کاهش بیش از ۹ درصدی روبه‌رو شده و از ۱۳ میلیون تومان به ازای هر تن در مهر ۱۴۰۲ به ۱۱.۸ میلیون تومان به ازای هر تن در آبان ۱۴۰۲ رسیده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد افزایش ۳۵.۴ درصدی نرخ فروش شرکت در مقایسه با آبان سال گذشته است که می‌توان آن را تنها دلیل افزایش درآمد ماهانه شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته دانست.

سقوط بیش از ۴۰ درصدی درآمد ماهانه

همان‌طور که پیش از این گفته شد، مقدار و نرخ فروش فسبزوار در مقایسه با مهرماه کاهش شدیدی را به خود دید. همین موضوع سبب شد تا درآمد آبان‌ماه فسبزوار نسبت به ماه گذشته با سقوط بیش از ۴۰ درصدی همراه شود و از هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان در مهرماه به ۶۵۲ میلیارد تومان برسد.

البته افزایش ۳۵ درصدی نرخ فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته سبب شد تا حدودی افت مقدار فروش به چشم نیاید. چرا که درآمد ماهانه فسبزوار در این ماه با واسطه رشد نرخ فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 8783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =