کد خبر 8798
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز، ۲۱ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز، ۲۱ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن و فولاد دیگر از افزایش هیجانی ابتدای هفته خبری نبود و بازارِ رو به ثبات و در مواردی رو به کاهش در انتهای روز ثبت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در بازار آزاد همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان با قیمت ۵۰ هزار و ۴۳۰ هزار تومان معامله شد. در بازار آهن و فولاد نیز دیگر از افزایش هیجانی ابتدای هفته خبری نبود و بازار رو به ثبات و در مواردی رو به کاهش در انتهای روز ثبت شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن با ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومان کاهش، بین ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

روند معاملات تیرآهن نیز در بازار دیروز کاهشی شد و با افت بین ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان به قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. 

در بخش محصولات تخت فولادی هم نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) با ۲۰۰ تومان کاهش بین ۳۶ هزار تومان تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد. انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم در شرایط با ثباتی قرار داشت و بدون تغییر قیمت، بین ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی بدون تغییر بوده و شمش فولادی با کاهش ۱۰۰ تومانی بین ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رفت.

دیروز، ۲۱ آذرماه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =