کد خبر 8837
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۱۴ درصدیِ حجم عرضه شمش/افت نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

کاهش ۱۴ درصدیِ حجم عرضه شمش/افت نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، حجمی به مقدار ۵۲۸ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و همچنین آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، حجمی به مقدار ۵۲۸ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و همچنین آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

در میان عرضه‌های امروز شمش با افت حجم ۱۴ درصدی نسبت به هفته قبل به حجم ۱۸۸ هزار و ۷۴۰ تن عرضه شده اما به دنبال استقبال از خرید آن در آخرین معاملات، امروز افزایش نرخ ۱/۳ درصدی داشته و به قیمت ۱۸ هزار و ۵۶۷ تومان (حدود ۲۰۰ تومان بالاتر از نرخ هفته گذشته) موجود شده است. کمترین نرخ عرضه شده این محصول امروز، ۱۸ هزار و ۱۳۰ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۸۸۲ تومان است.

از انواع ورق‌ها نیز ورق گالوانیزه G بدون تغییر حجم و با ۱/۹ درصد افت قیمت نسبت به هفته قبل موجود شده است. اما بیشترین حجم عرضه شده امروز ۲۹۵ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR توسط فولاد مبارکه با نواع تسویه ۵۰ درصد اعتباری است.

امروز همچنین تالار صنعتی بورس کالا، میزبان ۴۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران است. سهم صبا فولاد خلیج فارس از میزان حجم عرضه آهن اسفنجی بریکت امروز ۴۰ هزار تن است که با نرخ پایه به مبلغ ۱۴ هزار و ۲۰۵ تومان عرضه شده که نسبت به هفته قبل کاهش ۳۱۸ تومانی دارد. نوع تسویه برای این محصول به صورت نقدی و برای تاریخ تحویل ۲ دی ماه است.

اما از کل محصول بریکت اسفنجی امروز، ۲ هزار تن متعلق به شرکت پارس پولاد یاران است که به صورت نقدی برای تاریخ تحویل ۳ دی تسویه خواهد شد. نرخ پایه تعیین شده برای این محصول نیز ۱۴ هزار و ۲۶۷ تومان است که نسبت به هفته قبل ۱۸۳ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را نشان می‌دهد:

کاهش ۱۴ درصدیِ حجم عرضه شمش/افت نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

انتهای خبر/ف

کد خبر 8837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =