کد خبر 895
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان؛

تشخیص جرم فولاد مبارکه در صلاحیت قوه قضائیه است

تشخیص جرم فولاد مبارکه در صلاحیت قوه قضائیه است

بزرگترین انحراف در فولاد انتصاب افراد فاقد تخصص در پست‌های مدیریتی بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در رابطه با گزارش تحقیق و تفحص در مجلس گفت: تشخیص جرم و تخلف پرونده فولاد مبارکه در صلاحیت قوه قضائیه است، انتصاب افراد فاقد تخصص در مناصب مدیریتی بزرگ‌ترین انحراف در فولاد مبارکه بود که در ۱۰ ماه اخیر تغییرات زیادی در مناصب مدیریتی انجام شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان موضع رسمی خود را در رابطه با این مسأله اعلام کرده است و قطعاً هر گونه همکاری را با نهادهای نظارتی برای روشن شدن ابعاد این مساله انجام خواهد داد.

این گزارش مربوط به دوره مدیریت شرکت فولاد مبارکه در دولت قبل است، با توجه به دغدغه‌ها و انتظارات مردم از دولت انقلابی، از زمانی که مسئولیت شرکت را بر عهده گرفته‌ایم درصدد اصلاح بوده‌ایم. تاکنون نیز اصلاحات بسیاری انجام شده، ضمن اینکه اولین تغییرات در دولت جدید تغییرات در شرکت فولاد مبارکه بود.

بررسی تغییرات بر اساس این شاخص در فولاد مبارکه طی ۱۰ ماه گذشته در حالی که هنوز گزارش تحقیق و تفحص در مجلس قرائت نشده بود، می‌تواند مؤید این موضوع باشد که هدف ما بازگرداندن این مجموعه عظیم به ریل اصلی خود و سپردن راهبری آن به افراد متخصص و متعهد بوده است.

شرایط فولاد مبارکه به لحاظ شاخص‌ها و رکوردهای تولید و حرکت پرشتاب پروژه‌های توسعه نسبت به روند قبل با وضعیت بسیار بهتری در حال انجام است به طوریکه ضمن برجا گذاشتن ده‌ها رکورد تولید در چندماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۰ درصد رشد میانگین در نواحی تولیدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برجای گذاشته شده است.

پایان پیام/ ف

کد خبر 895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =