کد خبر 9000
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

انتصاب مدیرعاملِ جدید صنایع معدنی کاوه پارس

انتصاب مدیرعاملِ جدید صنایع معدنی کاوه پارس

طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، مجید ناصر به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان، مجید ناصر به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس منصوب شد. وی جایگزین «هاشم نظام آبادی» گردید.

در حکم رئیس بنیاد مستضعفان آمده است:
 برادر عزیز جناب آقای مهندس مجید ناصر، بدین‌وسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس» منصوب می‌نمایم.

به گزارش بنیاد مستضعفان، مجید ناصر تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسانده و مدرک خود در مقطع کارشناسی ارشد MBA را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.

وی بیش از ۳۲ سال سابقه حضور در صنایع مرتبط با معادن، فولاد و مهندسی و فنی، پالایشگاهی، پتروشیمی و نفت و همچنین مدیریت کلان در حوزه‌های مرتبط با بازرگانی دارد.

ناصر پیش از این ریاست هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی اصفهان را عهده دار بوده است.

مراسم رسمی تودیع معارفه بزودی برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت کاوه پارس بعنوان هلدینگ صنایع معدنی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که با هدف گسترش و توسعه صنایع زیرساختی کشور از طریق 23 شرکت زیر مجموعه خود در 7 رشته فعالیت شامل 7 شرکت سیمانی، 4 شرکت فولادی، 2 شرکت کاشی و سرامیک، 1 شرکت آلومینیومی، 2 شرکت معدنی و آهک، 2 شرکت خدمات مهندسی و طرح و ساخت، 3 شرکت بازرگانی و 2 شرکت ترابری فعالیت می‌نماید. 

نوع فعالیت این هلدینگ، سرمایه‌گذاری در صنایع معدنی از جمله سیمان، فولاد، آلومینیوم، معدن، آهک، خدمات مهندسی، مشاوره و بازرگانی و خدمات ساختمانی و ترابری است.

انتهای خبر/ ف


 

کد خبر 9000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =