کد خبر 9239
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد فروش فولاژ در ۹ ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل

رشد فروش فولاژ در ۹ ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل

شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد معاملاتی «فولاژ» در بازار سرمایه ایران گزارش عملکرد ماهیانه و اطلاعات و صورت‌ھای مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماھه منتھی به ۳۰ آذر سال جاری را در سامانه کدال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد معاملاتی «فولاژ» در بازار سرمایه ایران گزارش عملکرد ماهیانه و اطلاعات و صورت‌ھای مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماھه منتھی به ۳۰ آذر سال جاری را در سامانه کدال منتشر کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط این شرکت، قیمت فروش داخلی محصولات آلیاژی و مهندسی عرضه شده در بورس کالا و همچنین با توجه به تعداد سایز و گریدهای متفاوت شرکت، در آخرین قیمت‌های مصوب به طور متوسط طی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر برای هرتن محصول آلیاژی داخلی برابر با ۳۸۳ هزار و ۳۱۲ ریال و برای محصول مهندسی برابر ۲۷۷ هزار و ۸۳۸ ریال است.

همچنین قیمت فروش صادراتی محصولات با توجه به تعداد سایز و گریدهای متفاوت شرکت، طبق آخرین قیمت‌های مصوب به طور متوسط طی ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ برای هرتن محصول برابر با ۱۸۱ هزار و ۲۰۲ ریال است.

میزان فروش فولاژ در دی با رشد ۱۲/۱ درصدی نسبت به آذر ماه به ۱۵۱۹۱ میلیارد ریال فروش رسیده که در آذماه به میزان ۱۳۵۴۰ میلیارد ریال ثبت شده بود.
به همین ترتیب میزان فروش این شرکت در ماه آبان ۱۴۶۹۲ و مهر ۱۴۴۱۸ میلیارد ریال ثبت شده بود. که در مجموع ۱۰ ماهه به عدد ۱۴۵۳۷۴ میلیارد ریالی رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۶۷۵۹ میلیارد ریال بود ۳۶/۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مجموع این فروش فولاژ در ۶ ماهه به عدد ۸۷۵۳۴ میلیارد ریالی رسیده بود که به این ترتیب ۳ ماهه سوم جالب بوده است.

برای مشاهده جزئیات گزارش عملکرد ماهیانه و اطلاعات و صورت‌ھای مالی میان‌دوره‌ای ۹ ماھه منتھی به ۳۰ آذر شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد معاملاتی فولاژ اینجا و اینجا کلیک کنید.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =