کد خبر 9328
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبت گران‌ترین ورق گالوانیزه G به نام فولاد امیرکبیر کاشان در معاملات امروز

در جریان عرضه‌های امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ محصولات فولادی در بورس کالا، عرضه ۱۹ هزار و ۲۵۰ تن ورق گالوانیزه G از طرف ۸ شرکت با میانگین نرخ پایه ۳۹ هزار و ۴۹۶ تومان انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جریان عرضه‌های امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ محصولات فولادی در بورس کالا، عرضه ۱۹ هزار و ۲۵۰ تن ورق گالوانیزه G از طرف ۸ شرکت با میانگین نرخ پایه ۳۹ هزار و ۴۹۶ تومان انجام شد. 

نوع تسویه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه برای ۴ شرکت به صورت نقدی و برای ۴ شرکت دیگر به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری بود.

در پایان معاملات این کالا، با حذف عرضه‌های شرکت‌هایی که تسویه نقدی داشتند و در مجموع  ۱۰ هزار و ۵۵ تن عرضه داشتند، بالعکس رقابت بالایی برای عرضه‌های اعتباری با حجم عرضه ۸ هزارو ۷۰۰ صورت گرفته و با میزان تقاضای بیش از ۲/۵ برابری به مقدار ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن مواجه شد.

به طوری که به جز معاملات شرکت صنایع هفت الماس که بدون رقابت بود مابقی شرکت‌های فولاد تاراز چهارمحال، ورق خودرو چهار محال و بختیاری و فولاد امیر کبیر کاشان به ترتیب با درصد تغییر نرخ ۱۸/۱۸، ۲۰/۱ و ۲۵/۲۷ درصد بالاتر از میانگین نرخ پایه معامله شدند. 

تصویر زیر جزئیات معاملات این محصول را در بازار فیزیکی بورس کالای امروز نشان می‌دهد.

ثبت گران‌ترین ورق گالوانیزه G به نام فولاد امیرکبیر کاشان در معاملات امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =