کد خبر 9331
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

فولاد آلیاژی ایران آزمون استخدامی برگزار می‌کند

فولاد آلیاژی ایران آزمون استخدامی برگزار می‌کند

شرکت فولاد آلیاژی ایران به منظور تکیمل کادر تخصصی و اجرایی خود از طریق برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه تخصصی اقدام به جذب نیرو می‌کند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران به منظور تکیمل کادر تخصصی و اجرایی خود در مشاغل مختلف از بین متقاضیان مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه تخصصی اقدام به جذب نیرو می کند.

رشته های مورد نیاز که شرکت فولاد آلیاژی ایران در آنها اعلام اقدام به جذب نیرو خواهد کرد شامل رشته های ریاضی فیزیک، علوم تحربی، علوم انسانی، مکانیک، برق، متالورژی، کامپیوتر، رشته های فنی مرتبط با صنعت و سایر رشته ها با ارایه مدرک فنی و حرفه ای در مقطع دیپلم، رشته های فنی شامل مکانیک، برق، متالورژی، کامپیوتر، شیمی و فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی و رشته های مهندسی مکانیک، برق، متالورژی، HSE و صنایع کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد.

فولاد آلیاژی ایران آزمون استخدامی برگزار می‌کند

در اطلاعیه استخدام این شرکت آمده است: متقاضیان می توانند تا پایان روز جمعه ۲۰ بهمن با ورود به سایت این لینک نسبت به تکمیل فرم استخدام اقدام کنند.

این شرکت در نظر دارد در این مرحله استخدامی افراد جوان را جذب کند لذا برای جذب نیرو شرایط سنی در نظر گرفته است. حداکثر سن در زمان ثبت نام باید ۳۰ سال باشد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران(سهامی عام)    شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا می باشد که در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید.  

کارخانه های فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ­ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیاست که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی میسر ساخته است.

محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد. 

کد خبر 9331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =