کد خبر 9345
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

استاندار خوزستان از گروه ملی فولاد حمایت کرد / انتظار شما نباید اندازه فولاد اکسین باشد

استاندار خوزستان از گروه ملی فولاد حمایت کرد / انتظار شما نباید اندازه فولاد اکسین باشد

استاندار خوزستان با اشاره به تعدد شرکت‌های فولاد عنوان کرد: در خصوص شرکت‌های فولاد، مانند شرکت‌های بزرگ دنیا که در هم ادغام می‌شوند اینجا نیز باید این اتفاق بیفتد زیرا در این صورت، مشکلات کارگری و مدیریتی همگی در یک قالب حل خواهد شد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر و تاکید بر ارتباط نزدیک مدیران اجرایی با حوزه خبر و رسانه، اظهار کرد: در استان خوزستان، باید  زیربناها و زیرساخت‌های آبی، راهی و هوایی و آنچه که لازمه یک زندگی خوب است را کامل کنیم؛ هر چند نیازهای اصلی ما در بخش‌های پایین‌دستی، شهری و معیشتی است و باید بیشتر به این مسائل توجه کرد. کارهای خوبی در زمینه زیربنایی در استان خوزستان انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راه بسیاری وجود دارد.

ولید گروه ملی فولاد باید به نسبت انتظارات کارگران بالا باشد

حسینی‌محراب با اشاره به مشکلات گروه ملی فولاد و با بیان اینکه وضعیت این کارخانه نمی‌تواند درآمد و هزینه‌ها را تامین کند، ادامه داد: مسلما کارگران عزیزی که همیشه در صحنه‌های مختلف از آن‌ها حمایت کرده‌ایم، اگر خود را با فولاد اکسین و فولاد خوزستان مقایسه می‌کنند باید درک کنند که حتما باید تولید آن کارخانه نیز به همان نسبت بالا باشد. بنابراین باید دست به دست هم بدهند.

وی افزود: در همه کارخانه‌ها، مدیریت مشارکتی مورد تاکید ما است. گروه ملی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی است که طبیعتا باید به عنوان مدل نمونه و الگویی تولید انجام شود، نه اینکه تولید به صفر برسد و یا حداقل باشد. طبیعتا در این وضعیت، نیازهای پرداختی و هزینه‌ها بسیار زیاد خواهد بود. در گروه ملی فولاد باید با خوراکی که از فولاد اکسین و فولاد خوزستان می‌گیرند، تولید ۲۰۰ هزار تن محصول را مدیریت کنند.

لزوم ادغام شرکت‌های فولادی خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به تعدد شرکت‌های فولاد عنوان کرد: در خصوص شرکت‌های فولاد، مانند شرکت‌های بزرگ دنیا که در هم ادغام می‌شوند اینجا نیز باید این اتفاق بیفتد زیرا در این صورت، مشکلات کارگری و مدیریتی همگی در یک قالب حل خواهد شد. بنابراین این موضوع با وزیر صنعت مطرح خواهد شد.

وی افزود: در خصوص شهرداری‌ها جلسات مرتب و منظم با گروه‌های شش تا هفت نفره برگزار کرده‌ایم. شورای تامین استان خوزستان و شورای تامین اهواز با شهرداری و شورای شهر صحبت کرده‌اند. استارت مترو باید زده شود و تا یک سال یا یک سال و نیم دیگر کار آن انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 9345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =