کد خبر 9435
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

کشف ۸ فقره سرقت از داخل یک ضایعاتی در فاروج

کشف ۸ فقره سرقت از داخل یک ضایعاتی در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف هشت فقره انواع سرقت و اموال سرقتی از داخل یک ضایعاتی خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ سرهنگ علیرضا پوربه اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها و معابر سطح شهرستان فاروج، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ اقدامات خود را در خصوص دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران انتظامی سرنخ هایی از فعالیت یک ضایعاتی در زمینه خرید اموال سرقتی به دست آمد، گفت: ماموران در تعقیب و مراقبت از ضایعاتی موردنظر، موفق شدند حین خروج یک دستگاه نیسان حامل اموال مسروقه آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی نیسان مقادیر زیادی اموال مسروقه همچون فلنچ، کوبلنگ، درب کنتور، سه راهی و اتصالات کشاورزی، آب پاش، فنس، میلگرد، آهن آلات، تیرآهن، قفل و زنجیر، لوله بریده شده آبیاری و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی فاروج همچنین با بیان اینکه مالک ضایعاتی به همراه دو نفر از سارقان حرفه ای که اموال را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به هشت فقره انواع سرقت از خانه باغ ها و معابر شهری اعتراف کردند.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه اموال سرقتی کشف شده با هماهنگی قضایی به مالباختگان تحویل داده شد، افزود: متهمان بهمراه پرونده قضایی متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

کشف یک هزار و ۲۱۸ عدد قرص غیرمجاز در تیتکانلو

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف یک هزار و ۲۱۸ عدد انواع قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در شهر تیتکانلو خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارشات رسیده مردمی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در شهر تیتکانلو اقدام به فروش انواع قرص های غیرمجاز می نماید، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با اخذ مجوز قضایی از واحد صنفی موردنظر بازرسی که در نهایت تعداد یک هزار و ۲۱۸ عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: داروهای مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با پلیس است.

انتهای پیام/

کد خبر 9435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =