کد خبر 9601
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

«سنگ آهن بافق» قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

«سنگ آهن بافق» قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

تیم هندبال بانوان «سنگ آهن بافق» با شکست سپاهان اصفهان و کسب ۲۵ امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ایران ایستاد.

به گزارش آهن نیوز به نقل از ایرنا هفته سیزدهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ظهر امروز با برگزاری چهار دیدار دنبال شد و در یکی از مهمترین و حساس ترین بازی‌های این هفته، «سنگ آهن بافق» صدرنشین رقابت‌ها در اصفهان، موفق شد میزبان خود سپاهان اصفهان را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ شکست دهد و به قهرمانی این دور از مسابقات برسد.

سنگ آهن بافق پیش از بازی امروز با ۱۰ بُرد، یک باخت و یک تساوی و با احتساب ۲ امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و جوانان با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و در بازی امروز به دنبال کسب پیروزی بود تا با کسب ۲ امتیاز حساس این بازی و با ۲۵ امتیاز، یک هفته زودتر از هفته پایان رقابت ها، عنوان قهرمانی را یکبار دیگر به نام خود ثبت کند.

در سوی دیگر، تیم هندبال بانوان سپاهان که با وجود نمایش ضعیف در نیم فصل نخست لیگ، در هفته‌های پایانی درخشان ظاهر شده و توانسته بود با ۱۶ امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کند بدنبال شکست «سنگ آهن بافق» در اصفهان بود.

بازی امروز در بیشتر لحظات پایاپای پیش رفت ولی «سنگ آهن بافق» همواره برتری امتیازی خود را در طول بازی حفظ کرد و در نهایت موفق شد پیروز بازی مهم این هفته باشد و یک هفته زودتر عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سپاهان با باخت امروز بدون احتساب ۲ امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و جوانان ۱۴ امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول رقابت ها سقوط کرد.

هم‌اکنون بدون احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان، تیم سنگ آهن بافق با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و زنان سپاهان در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند. تیم های شهدای رزکان البرز، نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و سنندج در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فولاد مبارکه سپاهان و سنگ آهن بافق با داوری پرستو نعمتی و الهه نصر آزادانی برگزار شد و نماینده فدراسیون، صبیحه دستجردی و ناظر فنی مسابقه، لیلا شفایی بودند.

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود. در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند که بصورت رفت و برگشت بازی می کنند.

«سنگ آهن بافق» قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

انتهای پیام/

کد خبر 9601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =