کد خبر 9729
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

آیا قیمت‌ مقاطع فولادی توسط سایت‌های فروش آنلاین معتبر است؟

آیا قیمت‌ مقاطع فولادی توسط سایت‌های فروش آنلاین معتبر است؟

یکی از سایت های فروش آنلاین، قیمت میلگرد کارخانه سیادن ابهر را برای روز شنبه (5 اسفند) کاهشی اعلام کرده است؛ با توجه به اینکه امروز بازار از ثبات نسبی برخوردار است این موضوع کمی عجیب به نظر می رسید. خبرنگار ما این موضوع را از مدیر فروش این کارخانه پیگیری کرده که واکنش وی قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار آهن نیوز،امروز شنبه ۵ اسفندماه باتوجه به قرارگرفتن در بین دو تعطیلی، قیمت‌ها در بازار آهن آلات تفاوتی با روز پنج شنبه نداشته و به نوعی ثبات قیمت را تجربه کرده است.

با این وجود یکی از سایت های فروش آنلاین مقاطع فولادی، قیمت میلگرد کارخانه سیادن ابهر را نسبت به روز پنچشنبه کاهشی اعلام کرده است.

طبق اطلاعاتی که بر روی سایت این فروشگاه منتشر شده، قیمت میلگرد سیادن ابهر در تمامی سایزها، حدود 7 درصد کاهش یافته است.

با توجه به اینکه بازار میلگرد در روز شنبه شاهد ثبات نسبی قیمت است، این کاهش قیمت کمی عجیب به نظر می رسد لذا خبرنگار آهن نیوز در تماس با مدیر فروش کارخانه سیادن ابهر این موضوع را پیگیری کرد.

مدیر فورش کارخانه سیادن ابهر قیمت های اعلامی در سایت مذکور را فاقد اعتبار دانست و گفت: ما از قیمت ها اعلام شده در سایت مورد نظر بی اطلاع هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه بین دو روز تعطیل قرار داریم، کارخانه در حالت تعطیل قرار دارد لذا هیج یک از کارکنان ما در دفتر حضور نداشتند که قیمت روز شنبه را اعلام کنند.

در ادامه این گزارش قیمت برخی از کارخانه های تولید میلگرد در روز شنبه (5 اسفند) ارائه شده است:

نرخ پیشنهادی میلگرد آجدار محصول کارخانه میانه در رنج قیمتی ۲۵.۳۰۰ و ۲۵.۸۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در نوسان بوده و حدود ۱.۲ درصد نسبت به پنج شنبه ۳ اسفندماه رشد داشته است.

همچنین نرخ میلگرد سایز ۱۰ تا ۳۲ کارخانه نیشابور با ۱.۲ تا ۱.۶ درصد افزایش نسبت به روز پنج شنبه، بین دو قیمت ۲۴.۸۰۰ تا ۲۵.۲۰۰ تومان، در نوسان است.

قیمت میلگرد ساخت کارخانه فایکو، ظفر بناب، هیربد، پرشین فولاد  و جهان فولاد سیرجان بدون تغییر، با همان نرخ روز پنج شنبه ۳ اسفندماه قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید؛ 

اختلاف قیمت ۶ تا ۲۰ درصدی تیرآهن بورسی و بازار آزاد

میلگرد همدان ارزان شد؛ بررسی قیمت میلگرد امروز ۲ اسفندماه

کد خبر 9729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =