کد خبر 9805
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

واکنش مدیر عامل فولاد مبارکه به قیمت گذاری دستوری

واکنش مدیر عامل فولاد مبارکه به قیمت گذاری دستوری

مدیر عامل فولاد مبارکه گفت:اکنون تولیدکنندگان انتظار دارند هیچ‌گونه دخالتی در تعیین قیمت زنجیره این محصول صورت نگیرد و نرخ آن‌ها براساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

به گزارش آهن نیوز، محمدیاسر طیب‌نیا،مدیرعامل فولاد مبارکه در خصوص مزیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها به سنا، گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌ شرکت‌ها یکی از مسائل مهم به حساب می‌آید. زیرا به موجب این امر سودهای موهوم شناسایی و درآمدها شفاف خواهد شد. همچنین به مرور موجب توسعه و افزایش سودآوری صنعت فولاد در آینده شود.

وی افزود: دستورالعمل حاکمیت شرکتی در راستای حمایت از حقوق سهامداران، پیشگیری از وقوع تخلفات و نیز ساماندهی و توسعه بازار شفاف و منصفانه اوراق بهادار تصویب شد. تاکید سازمان بورس در راستای اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی مسئله بسیار ارزشمندی تلقی می‌شود که بسیاری از موارد آن در شرکت‌های بزرگ درحال اجرا است. برخی ماده‌ها با محدودیت‌ها امکان اجرایی کرد و رفع این مسئله نیازمند بحث و بررسی‌های کارشناسی است.

طیب‌نیا ادامه داد: عرضه محصولات فولادی در بورس کالا به منظور شفافیت صورت گرفت.اکنون تولیدکنندگان انتظار دارند هیچ‌گونه دخالتی در تعیین قیمت زنجیره این محصول صورت نگیرد و نرخ آن‌ها براساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

بیشتر بخوانید؛

انتظار صنعت فولاد از دولت تسهیل‌گری است

فولاد مبارکه رکورد دار صادرات کشور در دی‌ماه

کد خبر 9805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =