کد خبر 9968
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

آقای رئیس‌جمهور، کارگران گروه ملی فولاد را فراموش کردید!

آقای رئیس‌جمهور، کارگران گروه ملی فولاد را فراموش کردید!

مشاوران رئیس‌جمهور و افرادی که برای دیدارهای رئیسی در سفرهای استانی تصمیم‌ می‌گیرند، ای کاش این موضوع را هم به گوش رئیس جمهور می رساندند که کارگران گروه ملی فولاد ماه‌هاست که برای مطالبات‌شان در مقابل این واحد صنعتی تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن نیوز؛ رئیس جمهور روز گذشته جمعه، 18 اسفندماه برای هشتمین بار به استان خوزستان سفر کرد.

سید ابراهیم رئیسی، در این سفر پروژه‌های مختلف صنعتی و نفتی از جمله افتتاح کارخانه فولاد زمزم 3 به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در کشور را انجام داد.

حضور رئیس جمهور در این سفر در حالی رقم خورد که مدت‌هاست که کارگران گروه ملی فولاد در اعتراض به برخوردِ مدیریت با برخی از کارگران و همچنین در واکنش به تداومِ مشکلاتِ خود تجمع می‌کنند.

اعتراض کارگران این واحد صنعتی به مسدود شدنِ کارت تردد ۵ نفر از همکارانشان آغاز شد. کارگران گروه ملی فولاد به نحوه‌ی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل معترض هستند. پیشتر مدیران وعده داده بودند که اجرای صحیحِ طرح طبقه‌بندی مشاغل در حقوق دی ماه کارگران اعمال شود که تاکنون به این وعده عمل نشده و کارگران اعتراضاتی برپا کرده‌اند.

مشاوران رئیس جمهور و افرادی که برای حضور رئیسی در استان خوزستان تصمیم می گیرند ای کاش این موضوع را هم به گوش رئیس جمهور می رساندند تا او با حضور در استان و دیدار با مدیران ارشد استانی مطالبات این کارگران را نیز در اولویت قرار  می داد.

انتهای پیام/

کد خبر 9968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =