کد خبر 10010
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

رشد ۱۴ درصدی نرخ شمش صادراتیِ فولاد کاوه جنوب کیش

رشد ۱۴ درصدی نرخ شمش صادراتیِ فولاد کاوه جنوب کیش

امروز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه ۲۰ هزار تن محصول شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۳SP توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عرضه و معامله شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه محصول شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۳SP توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عرضه و معامله شد. 

عرضه محصول شمش این شرکت در دو پارت به حجم ۱۰ هزار تن یک مورد با قیمت ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و یک پارت به قیمت ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان انجام شد. 

بررسی سابقه عرضه این محصول در تالار صادراتی ( ۱۹ آذر ماه) نشان می دهد شمش بلوم شرکت فولاد کاوه جنوب به قیمت ۱۹ هزار و ۳۲۰ تومان به ازای هر کیلو بدون محاسبه ارزش افزوده معامله شده است که امروز نسبت به آخرین نرخ معاملاتی در تالار صادراتی، ۱۳/۸ درصد معادل ۲ هزار و ۶۸۰ تومان رشد داشته است. 

نوع تسویه هر دو پارت محصول به صورت نقدی (صادراتی - ریالی) برای تاریح تحویل ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ است؛ محل تحویل نیز به صورت Exwork (تحویل درب کارخانه) تعیین شده است. 

در پایان معامله این محصول برای پارت اول با قیمت ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان حجم تقاضا به مقدار ۲۰ هزار تن ثبت شده و در اثر رقابت نرخ پایانی معامله حدود ۱ درصد بالاتر از نرخ پایه و به قیمت ۲۲ هزار و ۶۱۰ تومان معامله شد. 

اما برای پارت دوم نیز که حجم عرضه به مقدار ۱۰ هزار تن تقاضای بالاتر از این حجم وجود نداشت و در نهایت براساس نرخ پایه به قیمت ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رفت. 

این در حالی است که در عرضه بازار داخلی در هفته گذشته ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، نرخ پایه محصول  شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۳SP شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با قیمت ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه شده بود.

رشد ۱۴ درصدی نرخ شمش صادراتیِ فولاد کاوه جنوب کیش

انتهای خبر/ ف

کد خبر 10010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =