کد خبر 1004
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

فولاد هرمزگان پساب بندرعباس را خرید

فولاد هرمزگان پساب بندرعباس را خرید

نخستین قرارداد فروش پساب تصفیه‌شده فاضلاب بندرعباس به فولاد هرمزگان با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار هرمزگان امضا شد.

به گزارش آهن‌نیوز، نخستین قرارداد فروش پساب تصفیه‌شده فاضلاب بندرعباس به صنایع با حضور معاون رئیس‌جمهور و استاندار هرمزگان امضا شد.

استاندار هرمزگان، در مراسم امضای این قرارداد گفت: استان هرمزگان با احتساب محیط جزایر و خورها حدود ۲ هزار و ۲۳۲ کیلومتر خط ساحلی دارد و این امر می‌طلبد که ما بهبود وضعیت محیط‌زیستی این استان را به صورت ویژه دنبال کنیم.

مهدی دوستی افزود: یکی از موضوعاتی که در سفر آیت‌الله رئیسی به هرمزگان مطرح شد بحث فاضلاب بندرعباس بود و نگاه ویژه‌ای به این حوزه وجود داشت از این رو از ابتدای دولت بحث ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس با جدیت در دستورکار قرار گرفت و از مردادماه کار آغاز شد.

وی گفت: تاکنون حدود یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد فعال برای طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع غرب استان منعقد شده، ۱۰۰ درصد لوله‌های این طرح خریداری و ۹۲ درصد آن‌ها هم پوشش داده شده است و دیگر تجهیزاتی هم که این طرح نیاز دارد سفارش‌گذاری و در فرآیند ساخت هستند.

گفتنی است در گام نخست شرکت فولاد هرمزگان و شرکت صنایع معدنی و فولادی ستاره سیمین هرمز خریداران پساب تصفیه‌شده فاضلاب بندرعباس هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =