کد خبر 10042
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

نمایی دیده نشده از بازی پرسپولیس - فولاد+ عکس

نمایی دیده نشده از بازی پرسپولیس - فولاد+ عکس

نمایی که از بازی پرسپولیس و فولاد دیدیم؛ وقتی داور به دوربین پشت کرد!

اصرار و لجبازی داور چهارم در ایستادن مقابل دوربین صداوسیما سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه‌ولد شده است.

نمایی دیده نشده از بازی پرسپولیس فولاد+ عکس

در فاصله بین دو نیمه دیدار پرسپولیس مقابل فولاد، محمدرضا احمدی مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به شدت به داور چهارم این مسابقه اعتراض کرد که چرا محل ایستادن او روی محل طلاقی خط مرکزی و خط طولی برای تصویر برداری دوربین روی خط اختلال ایجاد کرده است.

محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر درباره این اتفاق گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا تصاویر بدون مشکل به شما برسد اما مگر داور می‌شود با کسی لج کند؟ با مردم لج کند؟ او مقابل دوربین قرار گرفته و می‌گوید نباید اینجا قرار بگیرد. همه جای دنیا دوربین اینجاست اما داور روی خط مانور می‌دهد و اینگونه صفحات تلویزیونی را ماسکه می‌کند تا مردم نتوانند راحت صحنه‌ها را ببینند.

او ادامه داد: دوربین اصلی پخش زنده‌ها از کار افتاده و آقای زیاری وقتی به شما می‌گویند جای شما اینجا نیست باید به این فکر کنی که برای قدم زدن جاهای زیادی وجود دارد اما اینجا در همه جای دنیا، مختص قرار گرفتن دوربین است. تشریف ببرید مطالعه کنید و این حرکت شما بی‌احترامی به مردمی است که روز تعطیل می‌خواهند فوتبال تماشا کنند.

احمدی همچنین افزود: ناظر داوری هم گفت و اگر داور چند متر عقب‌تر هم قرار بگیرد اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. ظاهراً او توجهی به توصیه‌های فدراسیون فوتبال و ناظر ندارد. شاید آقای زیاری دوربین دوست دارد که بهتر است به ما گوید تا آن را حل کنیم.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره اتفاقات رخ داده مربوط به عملکرد داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار کرد: بر اساس اعلام خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون، مباحث مربوط به این موضوع در جلسه اضطراری کمیته داوران فدراسیون که به‌زودی برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی در این باره اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است داور چهارم بازی که به محل دوربین تلویزیون اعتراض داشت با قرار گرفتن مقابل دوربین مانع از تصویربرداری از بازی در نیمه اول شد.

انتهای پیام/

کد خبر 10042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =