کد خبر 1011
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

تهاتر نفتی برای تکمیل راه‌آهن بوشهر

تهاتر نفتی برای تکمیل راه‌آهن بوشهر

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه اتصال راه‌آهن به اسکله بوشهر بسیار مهم است، افزود: تهاتر نفتی در قانون بودجه برای تکمیل راه‌آهن باید لحاظ شود.

به گزارش آهن‌نیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: جنگ اقتصادی دشمن از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و آمریکا در این جنگ با استفاده از همه ابزارها، ایده‌ها و تجهیزات قصد داشت در مدت کوتاهی به اهداف خود در ایران اسلامی دست یابد.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا عملیات روانی و سیاسی ایجاد کنند و در بین اذهان جا اندازند که ایران بمب اتم تولید می‌کند تا جلوی فناوری و پیشرفت و اقتدار ایران را بگیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان بوشهر، تصریح کرد: لایروبی کانال بندر بوشهر برای تردد کشتی‌های تجاری ۵۰ هزار تنی را پیگیری می‌کنیم که برای این مهم تخصیص اعتبار برای استقرار تجهیزات لایروبی در بوشهر باید فراهم شود. آزاد راه باید به بوشهر برسد ، اتصال راه‌آهن به اسکله بوشهر بسیار مهم است و نقش تاثیرگذاری در توسعه کشور دارد، تهاتر نفتی در قانون بودجه برای تکمیل راه آهن باید لحاظ شود.

اسلامی ادامه داد: برای افزایش فضای آموزشی و بازسازی مدارس فرسوده از ظرفیت پتروشیمی‌ها  استفاده می‌شود و  نیروگاه اتمی بوشهر جاده تنگک به سرتل به محلات جنوبی و در مسیر جاده نیروگاه را بدون وقفه به سرانجام می رساند.

به گفته وی، توانمندی جمهوری اسلامی ایران در صنعت هسته‌ای به علوم اقتدارآفرین تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =