کد خبر 1012
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

استقبال تُرک‌ها از فولاد خراسان

 استقبال تُرک‌ها از فولاد خراسان

نخستین محموله شمش فولاد خراسان به میزان حدود ۵۰۰ تن از طریق ترانزیت زمینی به کشور ترکیه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حسین بختیاری معاون فروش و بازاریابی مجتمع فولاد خراسان از صادرات نخستین محموله شمش فولاد خراسان به میزان حدود ۵۰۰ تن از طریق ترانزیت زمینی به کشور ترکیه شهر اسکندرون خبرداد.

بختیاری افزود: با توجه به اینکه ایران در شرایط تحریم قرار دارد باید کالاهای خود را با قیمت پایین‌تری در بازارهای صادراتی عرضه کند اما اکنون این محموله با نرخ‌های جهانی به ترکیه صادر شده است.

وی با بیان اینکه ترکیه در کنار جمهوری اسلامی ایران، یکی از تولیدکنندگان مطرح فولاد در منطقه است، صادرات شمش فولاد خراسان به این کشور را حاکی از موفقیت راهبردی در حوزه بازاریابی و فروش شرکت و نیز اعتبار و کیفیت فولاد تولیدی این مجتمع دانست.

به گفته او این اولین‌بار است که محصولات فولاد خراسان از طریق ترانزیت زمینی و توسط ناوگان ترابری کشور مقصد، به خارج از مرزها ارسال می‌شود که با توجه به استقبال شرکت‌های ترکی و پس از بررسی‌های لازم قطعاً ادامه‌دار خواهد بود.

بختیاری با بیان اینکه اقدامات گمرکی و تشریفات اداری صادرات این محموله در نمایندگی گمرک نیشابور انجام شده افزود: بار مورد اشاره مستقیماً و بدون نیاز به توقف به شرکت خریدار در ترکیه تحویل خواهد شد و امیدواریم این روند صادرات به ترکیه با تمهیداتی که پیش‌بینی شده ادامه داشته باشد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =