کد خبر 1029
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

صندوق بازنشستگی فولاد دیگر حیاط خلوت نیست!

صندوق بازنشستگی فولاد دیگر حیاط خلوت نیست!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با استقبال از عزم صندوق بازنشستگی فولاد در فسادستیزی گفت: صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت‌خواری و بریز و بپاش‌هایی که از قبل بوده است به‌شدت مقابله کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بنا بر دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و به‌منظور پیگیری وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق با حضور در جلسه این کمیسیون گزارش مبسوطی از وضعیت صندوق، اقدامات انجام‌شده، چالش‌ها و برنامه‌های پیشِ‌رو ارائه داد.

عامریان در این جلسه که نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات نیز حضور داشتند با یادآوری تاریخچه صندوق بازنشستگی فولاد به تشریح وضعیت صندوق در زمان شروع به کار تیم مدیریتی جدید صندوق پرداخت و با ارائه وضعیت شرکت‌های تابعه اظهار کرد: به‌لطف خدا و با تلاش مجاهدانه جوانان مؤمن انقلابی در شرکت‌ها و با تدابیر اتخاذشده به‌سمت سودآورشدن شرکت‌ها حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای مدیریت جدید صندوق در حوزه بازنشستگی گفت: با وجود مشکلات موجود، همیشه نگاه ویژه به تکریم بازنشستگان داشته‌ایم. تعریف سرفصل بودجه جداگانه برای رفاهیات آنان، افزایش سرانه درمان، حذف فرانشیز، ارائه سفرهای زیارتی و سیاحتی به بازنشستگان، تجهیز و به‌روز کردن دفاتر امور بازنشستگی و… بعضی از این اقدامات بوده است.

عامریان اضافه کرد: با توجه به‌ شرایط اقتصادی بازنشستگان و اهمیت این مقوله، درخواست داریم مجلس به صندوق فولاد نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه گفت: صندوق فولاد یکی از پیچیده‌ترین صندوق‌های بازنشستگی است و دلیل انتخاب عامریان به‌عنوان مدیرعامل صندوق از سوی دولت توانایی ایشان در رفع مشکلات صندوق است.

وی ضمن بیان اینکه با ارائه متمم بودجه برای سال جاری تاحدودی به صندوق کمک خواهد شد، افزود: در بودجه سال آینده اعتبار لازم را برای صندوق فولاد در نظر خواهیم گرفت.

در پایان این جلسه نیز عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی با تقدیر از گزارش مبسوط و دقیق مدیرعامل صندوق فولاد گفت: صندوق فولاد شرایط خاصی دارد که اطمینان داریم عامریان و همکارانشان با روحیه جهادی و انقلابی می‌توانند مشکلات صندوق را رفع کنند.

وی با تقدیر از توجه ویژه صندوق به تکریم بازنشستگان گفت: از هر اقدام صندوق در تکریم بازنشستگان و ارتقای خدمات رفاهی آنها تمام‌قد حمایت می‌کنیم.

عیسی‌زاده با استقبال از عزم صندوق در فسادستیزی گفت: صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت‌خواری و بریز و بپاش‌هایی که از قبل بوده به‌شدت مقابله کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =