کد خبر 10412
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

معامله ۴۵ هزار تن تختالِ فولاد خوزستان با قیمت روزهای گذشته

معامله ۴۵ هزار تن تختالِ فولاد خوزستان با قیمت روزهای گذشته

امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، تالار صادراتی بورس کالای ایران از میان محصولات زنجیره فولاد، میزبان عرضه و معامله ۴۵ هزار تن تختال عرضه شده توسط فولاد خوزستان با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان بود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، تالار صادراتی بورس کالای ایران از میان محصولات زنجیره فولاد، میزبان عرضه و معامله ۴۵ هزار تن تختال عرضه شده توسط فولاد خوزستان بود. 

نرخ پایه عرضه این محصول ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان بود که در انتهای معامله بدون رقابت خاصی و براساس نرخ پایه، با تقاضای برابر با میزان عرضه شده به فروش رفت. 

گفتنی است فولاد خوزستان در عرضه‌های روز گذشته محصول تختال خود را در تالار صنعتی برابر با همین نرخ صادراتی به مبلغ ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه داشت. 

نوع تسویه محموله تختالِ فولاد خوزستان در عرضه‌ها ی امروز به صورت نقدی-ریالی، برای تاریخ تحویل ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تحویل از ردب کارخانه به صورت Exwork بود.

جدول زیر جزئیات معاملات تختال امروز و سابقه عرضه آن توسط فولاد خوزستان را نشان می‌دهد:

معامله ۴۵ هزار تن تختالِ فولاد خوزستان با قیمت روزهای گذشته

طبق نمودار فوق در اخرین عرضه تختال فولاد خوزستان در تالار صادراتی بورس کالا، نرخ پایانی این محصول ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت شده است که امروز پس از حدود ۷ ماه افزایش حدود ۱۰ درصدی معادل ۲۱۰۰ تومانی داشته است. 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 10412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =