کد خبر 10419
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

چند نکته درباره استعلام وضعیت بورس کالا

چند نکته درباره استعلام وضعیت بورس کالا

طبق اعلام سامانه جامع تجارت متقاضیان خرید محصول از بورس کالا باید به چند نکته در خصوص استعلام وضعیت بورس کالا توجه جدی داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اعلام سامانه جامع تجارت متقاضیان خرید محصول از بورس کالا باید به چند نکته در خصوص استعلام وضعیت بورس کالا توجه جدی داشته باشند. 

۱- برای اینکه در فرآیند خرید از بورس کالا مشکلی به وجود نیاید، حتما روز قبل از خرید از تأیید بودن وضعیت عملکرد اطمینان حاصل کنید چرا که به دلیل تأخیر چند ساعته در ارسال اطلاعات به بورس کالا، تغییر وضعیت در روز خرید تأثیری ندارد.

منظور از وضعیت عملکرد، فاکتورهای ثبت شده خرید و فروش تایید شده در سامانه جامع تجارت می‌باشد که معمولا ۷۰ درصد ماهیانه و ۹۰ درصد خرید و فروش سه ماهه است. 

۲- درصورتیکه وضعیت از روز قبل تأیید بود ولی همچنان امکان خرید وجود نداشت به کارگزار خود اعلام نمایید که درخواست خرید را مجددا ارسال نماید تا بورس دوباره از سامانه جامع تجارت وضعیت را استعلام نموده و خطای احتمالی ارتباطی برطرف شود.

۳- درصورتیکه باز هم موفق به انجام خرید نشدید بلافاصله تیکت پشتیانی ثبت کرده و با شماره ۱۲۴ تماس بگیرید و ضمن اعلام شماره تیکت، فوریت رفع مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت خطای ارتباطی برطرف گردد.

انتهای خبر/ف

کد خبر 10419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =